8.11

Som jag nämnde igår så är jag "ledig" idag eftersom jag hade utvecklingssamtal igår. Jag kan dock inte säga att jag är helt ledig eftersom jag har en hel del skolarbeten som måste göras. Så därför sticker jag till skolan idag i alla fall tillsammans med en eller två kompisar. De ska jag träffa runt två, men jag åker nog in tidigare för att få en annan uppgift färdig innan det. 
 
Sedan ikväll så ska jag till radiohuset, P3 Session med min kompis, där vi ska se Det stora monstret. Har knappt någon aning om vem det är, men det blir nog bra. 
 
Nu ska jag gå och fixa en god frukost till mig själv samtidigt som jag ska lyssna på hyfsat hög musik - Bangerz såklart! 
Underbara kvinna! 72 dagar kvar, iiihhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback