Rossö

ÄNTLIGEN är jag här! Så himla härligt att komma hit, för då vet man verkligen att det är lov - trots att jag ska jobba. Men det är bara hur härligt som helst. Anlände hit strax efter ett och har sedan dess hunnit äta tacos, haft genomgång av nytt bokningsprogram, åkt en sväng in till Strömstad för att handla, suttit ute på berget och även filmat katten. Finns inte så mycket mer att göra idag - ska titta färdigt på ett CSI-avsnitt och därefter blir det sängen. Det väntas lite mer genomgång imorgon runt halv 11. 
 
Anyways, ville bara uppdatera er om att jag lever! Imorgon hoppas jag att det är bättre och då ska jag även sätta mig ner med redigeringen av bal-& studentbilder. 
Ni får en bild på ett "flygplan" jag fotade i onsdags. Passar verkligen till inlägget också! (Lägg märke till ironin..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback