Fem svartvita från Stockholm

 
 
 
 
 
Fem svartvita bilder från Stockholm. Äntligen börjar jag få tillbaka min motivation till att fixa bilder. Så nu hoppas jag att det håller i sig också.
 
Men innan jag kan fokusera helt och hållet på bilder som dessa (London, Miley, Slottis, Det stora monstret etc.) så ska jag fixa färdigt en skoluppgift. Som typ skulle vart färdig i måndags. 
 
Senare idag, eller rättare sagt runt tre, så ska jag till Liseberg igen med Louise. Denna gång för att lyssna på lite olika DJ's. Sex olika på sex timmar. Kommer sannerligen bli fett! Så vänta er bilder därifrån också! 
 
Nu ska jag fortsätta så att det sista skolarbetet kan bli färdigt så att jag slipper fokusera mer på det. Hoppas ni får en trevlig nationaldag as well. Det ska i alla fall jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback