Wanties - i träningsväg

| Proteinpulver 159:- | Fettförbränningskapslar 349:- | Shaker 99:- | Rosa leggings 349:- | "Workout"-leggings 299:- | Gråa spräckliga leggings 199:- | Casallhandskar 249:- | "USATF"-t-shirt 349:- | Blå/gröna leggings 249:- | "Justdoit"-linne 199:- |
 
Detta är lite grejer jag skulle vilja köpa just nu i träningsväg. Ett par nya leggings, speciellt de rosa, skulle verkligen inte sitta helt fel! Har endast ett par, och det är helt vanliga svarta. Så ett par färgglada skulle vara najs. Och nu när jag kommer igång med träningen igen, då jag har börjat lägga upp en plan så skulle jag även vilja ha proteinpulver, och den smaken som syns på bilden verkar för god! Raspberry white choclate, hur gott? Och då skulle jag givetvis slå till med en shaker också. Perfekt om man vill ha med sig någon form av dryck/smoothie till skolan. 
I alla fall, när plånboken tillåter så ska jag köpa något av detta. Tyvärr så kommer jag nog inte kunna köpa något förrän jag fyller år, eftersom det är först då jag får pengar och råd till att köpa sånt här. Eller så väntar jag tills jag åker till London, men det är så tråkigt att vänta. Vill ha nytt, nu.

Kommentarer
Postat av: .

varför kan inte dina föräldrar hjälpa till och betala något?

Svar: Oftast, eller ja i princip alltid, så får jag ingen hjälp med att betala grejer som kostar under 600 spänn, då mina föräldrar anser att jag är stor nog att kunna betala själv och att jag ska kunna hantera mina pengar själv. Men sen vet man aldrig, ibland kan de köpa något åt mig. Men det är inget jag ska förvänta mig att de ska göra :)
Julia Möllgård

2014-01-26 @ 09:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback