Ridning - Renomée

Igår hade jag lilla Renomesan på lektionen. Gick överlag väldigt bra, men jag tror allt att hon hade ätit något igår, för hon var verkligen på hugget och lite övertaggad ibland. Vi övade på skänkelvikningar och trots att hon var väldigt övertaggad så fungerade ändå gas och broms just då. Sen på rakt spår och resten av det vi gjorde så gick det väl lite si så där. Men jag är ändå nöjd! Dessutom var ju min gamla kompis Irini med, som jag inte träffat på nästan två år! Så hon filmade och fotade lite, och orkar jag, så redigerar jag filmen idag. Annars i helgen. Här är i alla fall två bilder från idag. Jag gillar denna hästen väldigt mycket. Dessutom är hon ju för fin! 
Vadå svankrygg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback