Min fina tjej!

 
Hade denna fina tjej i fredags på hoppträningen. Det gick lite blandat. Hon kändes väldigt stirrig och hopping. Även om det inte var överdrivet "farligt", så ville jag ändå ta det lugnt. Hoppade därför inga höga höjder och ville därför bara fokusera på att hålla mig kvar. Jag har trots allt inte hoppat henne så mycket (tror att detta var tredje gången?) och just därför så ville jag ha bra koll på både henne och mig själv. 
Hon var dock framåt och bjöd på bra, så det var inga problem med broms och gas. Hon hoppade även bra, förutom vid ett hinder då hon stannde. Men det var helt mitt fel då jag var lite passiv (?). Så det tar jag på mig. 
Jag tyckte överlag att det var en väldigt bra hoppträning. Jag är nöjd och det finns inte så mycket mer jag skulle gjort bättre. Det var trots allt första hoppträningen efter ett uppehåll. Så jag kan inte begära mer. Jag njöt och det är det viktigaste enligt mig! :) 
Nu hoppar jag inte förrän 21 mars igen pga. att jag fick hoppa ner en grupp. Buhu. Men det finns inte så mycket att göra. Min hopptränare sa att det var en lite för svår grupp för mig och en kompis, så ja, litar fullt ut på henne när det gäller sånt. Jag ser i alla fall fram emot det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback