Melodifestivalen #1

Tittade precis på mello, vilket jag gör varje år. Tycker att det är en tradition och jag tror att jag alltid kommer att titta på det. Detta år är det många bra artister som är med och jag är grymt taggad inför det. 
Vad gäller dagens avsnitt så vet jag inte riktigt vad jag tycker. Det fanns en bra låt med och det var Helena Paparizou's låt. Hon har verkligen varit en barndoms artist för mig, och det väckte gamla minnen. Annars så tyckte jag inte att det var någon höjdar deltävling idag, tyvärr. Håller tummarna för att det är bättre nästa vecka. Taggar det! Var det någon av er som såg deltävlingen? I så fall, vilken tyckte ni var bäst? :)

Kommentarer
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

såå fin blogg du har!

-Lust med ett bloglovin byte? Kram

Svar: Åh tack så mycket, det värmer verkligen! Jag har tyvärr inte bloglovin', annars hade vi gärna kunnat göra det :) Kram
Julia Möllgård

2014-02-01 @ 21:43:04
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback