Istället för bilder...

... så visar jag lite snabbt i en film hur min lördagseftermiddag spenderades innan det var dags för mello! Skrev ju i ett tidigare inlägg att jag var extremt sugen på att filma, så därför fick det bli en liten filmsnutt idag. Hoppas ni tycker sånt här är roligt! För är som sagt väldigt inne med att filma nu, så hoppas på att jag kommer på något snart som jag kan filma. Ska även fråga någon kompis om dem kanske vill vara med på en challenge ;)
Sen förstår jag inte varför kvalitén är så sämst?! Spelar ju i HD i kameran.. Kan det vara för att jag har RAW. format? Eller har det inte med saken att göra? Tycker att det är jättetråkigt att filmen är så brusig :( Har ju inte heller högt ISO på, utan i början är den på 320 och i slutet så är den på 200. Någon som vet vad felet kan vara? FIlmar med Nikon d90!
Och nu såg jag att det inte ens blev i HD.... Menmen, får testa och filma imorgon också och hoppas att det blir bättre! Hoppas ni gillar den i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback