Imorgon börjar det på riktigt - igen!

Nu har jag varit extremt lat och inte tränat ordentligt på flera veckor. Hur tror ni att jag mår? Ja, precis. Rätt. Sämst! Inte bara att jag mår dåligt inombords utan får samtidigt sämre självkänsla och självförtroende. Har övelag bra av det, men bättre kan det ju bli. Så nu är det fanimej dags att börja igen. På riktigt. Bloggen är ju faktiskt meningen att den ska vara en träning-&fotoblogg, så känns ju ännu sämre när jag inte bloggar om träning.
Anyways, imorgon, nästan så fort jag vaknar, så ska jag sätta på mg träningskläder och sticka till gymmet. Få in rutinerna igen och komma igång med träning ca 3 gånger i veckan. Nu kör vi igen! Ni får gärna vara med och peppa mig denna gång, hjälpa mig på traven liksom, hehe. :) Dessutom vill jag ha nya träningskläder, typ nu... Så att jag kan bli ännu mer motiverad, men det får tyvärr vänta någon månad till innan det flyttar in något nytt.
Inspo från weheartit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback