Fullt upp

Har varit full upp idag, även om jag hann med att publicera två inlägg medan jag var i skolan. Direkt efter skolan stack jag till stan med Vera en stund för att köpa jeansen jag tittade efter. Var även inne på H&M för att se ifall tröjorna jag såg där förra veckan fanns kvar. En gjorde det, men den andra jag hade velat ha mest fanns inte. Lite tråkigt, för den var himla fin! Efter det var jag tvungen att skynda mig hem, packa gymväskan och borsta tänderna eftersom jag skulle till tandläkaren. Jag verkligen hatar tandläkare, usch.. Och efter det var det till gymmet. Och där spenderade jag drygt 1,5 timme på. Härligt värre! Hann dock inte med magen idag eftersom det blev överfullt på gymmet, men det tar vi igen på onsdag :) Nu ska jag fixa lite enkla skoluppgifter och sedan blir det mat - spenatsoppa. Gött!
Så här såg i alla fall dagens träning ut:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback