Dag 52 - 3 sanningar om mig

1. Jag har förändrat mig väldigt mycket vad gäller stilen. Men jag tycker inte att jag har förändrats som person. I så fall till det bättre - vara mer öppen, självsäker och ändå tänka på vilka jag bjuder in till mig. Men som sagt, min stil har förändrats riktigt mycket sen jag började i gymnasiet, vilket endast varit bra då jag verkligen är mig själv. 
 
2. Jag älskar att testa ny mat. Jag är helt enkelt inte rädd för att testa nytt, istället tycker jag att det är väldigt roligt! Dock finns det en gräns, skulle någon be mig att smaka på sniglar/lever/kycklinghjärta eller liknande, då avstår jag gärna. Men skulle någon laga en maträtt och inte säger vad det är (även om det är lever) så testar jag gärna! Gillar sånt och tycker att efter det, så kan man uttala sig om vad man gillar och inte :)
 
3. Jag har alltid varit en sådan som aldrig vill göra något först. Dvs. jag har alltid velat se någon göra den övning vi ska innan jag vill göra det. Men som tur är har det nästan försvunnit helt. Nu kan jag utan problem vara först - t.ex. vid en hoppövning på en hoppträning, när jag gjorde halkan och jag var först eller under redovisning i skolan (även om jag föredrar att vara typ andra personen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback