Dag 37 - En person jag vill träffa just nu

Gud vad svårt! Har sååå många personer jag skulle vilja träffa just nu. Räknar man i närheten av mig och min relation till folk, så skulle jag gärna vilja träffa min goa bror. Träffade honom senast i lördags, men känns ändå som en hel evighet sedan.
Däremot om det handlar om någon jag troligtvis inte kommer träffa, så vill jag gärna träffa Rihanna, Justin Bieber, Miley Cyrus, ett x antal viners och Jack och Finn. Utöver detta så finns det sååå många fler jag skulle vilja träffa. Men dessa personer är sådana som antaligen nått sin dröm och inte nog med att dem har flera miljoner fans eller flera hundra tusen views på youtube/vine, så känns dem ändå så jordnära. 
Nu kanske ni tänker, hur kan Miley eller Justin vara jordnära med tanke på allt dem gör/gjort? Då är mitt svar helt enkelt att dem känns jordnära trots att dem gjort en del utspårade grejer. De blev kända tidigt och fick antagligen inte den barndom som vi andra. 
Kan skriva något sådant åsiktsinlägg om ni vill? Detta var i alla fall några personer jag gärna skulle vilja träffa just nu, och som jag skrev - det finns så många mer! Varför inte typ Johnny Depp, Barack Obama eller Brad Pitt? 
Bara några fina och stora inspirationskällor som jag vill träffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback