Can't remember to forget you

Har ni hört Shakiras nya låt Can't remember to forget you som hon gör tillsammans med Rihanna? Inte? Då beordrar jag dig att göra det nu. Rihanna räknade ner till när låten skulle släppas på sin instagram och jag sa till mig själv att verkligen komma ihåg det. Tror ni att jag gjorde det? Nej. 13 januari släpptes den och jag hörde den i torsdags, dvs 30 januari. Menmen.
Det är nog en av de bästa kombosarna vad gäller artister som gör samarbeten. Så. Jäkla. Bra. Dem kompletterar vardandras röstes så himla bra. Och jag hoppas att dem gör fler samarbeten eftersom detta kommer bli en riktig hit! :) Båda artisterna gillar jag väääldigt mycket, och ni vet ju redan att Rihanna är en stor "förebild" och "idol" för mig. I alla fall - klicka på play-knappen på videon, jag lovar ni kommer inte ångra er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback