2 av 3 avklarat!

Så nu är hotell bokat också. Eller rättare sagt vandrarhem. Men vad spelar det för roll? Min tanke är ju inte att stanna på rummet, utan jag ska ju vara ute i Stockholm så mycket som det bara går. Tycker i alla fall att det verkar jättemysigt, en båt vid Skeppsbron/Gamla stan. Dessutom är det inte alls lång tur till Globen, endast 9 minuter + lite gångavstånd! Perfekt ju. Nu är jag mer taggad än vanligt. Det enda som saknas nu är tågbiljett. Som inte släppts en, men snart så. I hope.
Längtar så mycket till Stockholm nu och Miley-konserten. Åhh, kommer bli så roligt! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du dit ensam?

Svar: Till konserten ska jag gå ensam. Men att åka till Sthlm, så nej, inte som det ser ut nu i alla fall :)
Julia Möllgård

2014-02-04 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback