102 dagar

 
102 dagar kvar till jag få se henne. Live. I Globen. Stockholm. Finner inga ord för hur underbart det kommer bli. Har tittat på några videos från i fredags, då hon uppträdde i Vancouver och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om hennes uppträdanden. Extremt vågade, man fan vad hon är cool! Hon bjuder på en show, är sig själv, sjunger och har allmänt skoj på scen - precis som det ska vara. Jag är i alla fall övertaggad och längtar så sjukt mycket! Att få spendera en helg i Stockholm (förhoppningsvis) med en kompis och sedan gå på denna konsert - HELT AMAZING! Ska bli helt fantastiskt att få vara en del av detta, att få se hur hon är på riktigt, istället för att bara se på videos. Dessutom att få höra hennes röst live istället för på CD, perfa! Hennes röst är ju verkligen någonting extra, så speciell. Och jag älskar det! ♥ Är det någon av er som ska gå? Är ni taggade i sådana fall? 

Kommentarer
Postat av: Esmeraldam

Vad roligt!! hehe jag ska på Avicci om 2 veckor wihooo

Svar: ÅH, honom hade jag gärna velat se. Hoppas att du också får det roligt!
Julia Möllgård

2014-02-17 @ 14:52:56
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback