Uppdatering kommer att ske

Har nu börjat fota igen. Äntligen! Eller i alla fall konserter. I tisdags - Linda Pira ft. Stor. Onsdags - Daniel Adams-Ray. Igår - Panda da Panda. Idag - Kim Cesarion och imorgon eventuellt Linnea Henriksson. Har bilder från alla än så länge och den bästa har varit Panda. Kan leva på den konserten ett bra tag! Kommer skriva lite mer om varje konsert i enskilda inlägg. 
 
Imorse var jag även och fixade naglarna hos min kusin som går en nagelkurs här i Göteborg. Riktigt roligt! Så om tre veckor är det akryl naglar som gäller. Riktigt spänd på det och det ska bli så roligt! Hon är ju så duktig också. Dessutom när jag åkte hem så var Miriam Bryant på vagnen. Blev ganska chockad faktiskt när jag stod precis bredvid henne ett tag. Haha, så kan det gå. 
 
Om en och en halv vecka så börjar ju skolan igen. Har både ångest och en peppande känsla av det. Skönt att komma in i rutiner igen och att det faktiskt är studentår! Men samtidigt så är jag inte så taggad på alla lektioner, prov, läxor osv. Såklart ska det bli roligt att träffa alla kompisar igen! 
 
Många nya kläder och prylar har inhandlads under tiden jag har varit borta, så en hel del pengar har spenderats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback