Shot me down

Valborg idag och det började faktiskt helt okej. Lånade bilen och körde till Skatås i sällskap med Felicia. Riktigt härligt att slippa gå den backen! Friluftsdag där som inte var så farlig. Många härliga skratt blev det och efter det blev det även att snabbt köpa hänglås och åka till stallet för att lämna sakerna (någon idiot hade försökt bryta upp mitt förra lås). Felicia hängde med även här, himla skoj! Sen vid kvart i sex mötte jag Louise på bussen och så tittade vi på cortegen. Trots kyla så var det riktigt roligt, det börjar bli en tradition för oss! Efter det blev det käk på McDonalds pga. att vi blev nekade att gå in på en pub. BUUU! Inte speciellt trevliga var dem heller, usch. Men för att jag ska bli på bättre humör så länkar jag denna låt. Shot me down - David Guetta ft. Skylar Grey. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback