Mot ridning!

Som ni märkte så blev det inget bloggande igår. Med tanke på att jag har haft så otroligt mycket plugg det senaste så har jag suttit vid datorn oerhört mycket. Igår var det sista grejen - svenska tal - som gjordes och efter det hade jag inte alls lust med att sitta vid datorn. Därav ingen uppdatering. Skönt det! 
                                                                                                                                                                      
 
Nu är jag hemma från skolan och ska strax sticka till ridningen. Ska bli himla skönt att inte stressa! Hoppas på någon mysig häst idag. Typ Misty som jag hade förra veckan, hihi. När jag kommer hem sen så blir det att skriva packningslista inför måndag och lite smått börja planera blogginlägg så att det inte står helt tomt här. Dessutom ska jag boka tågbiljetter till Karlstad för 9:onde juni :)
 
Inga bilder just nu, så därför får ni en bra låt! Spring med Timbuktu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback