London prat & blommor

Eftersom jag nästintill hatar att ha extremt många bilder i ett inlägg. Så kommer jag, som vanligt, att dela in London-resan bilderna i flera olika delar. Dels i dagar - 1, 2, 3 och 4. Och har jag många bilder någon gång så kommer det att komma flera delar under den dagen. Det blir väl bra va? :) Ska nu börja att redigera bilderna och efter det kommer jag att lite smått börja på filmen och så ska HAUL-videon också bli färdig. Så jag hoppas att ni är pepp på att få se massvis med bilder och filmer från resan! Jag är i alla fall väldigt pepp på att visa. 
                                                                                                                                                                      
 
Har inga bilder att visa just nu så därför får ni två bilder på några blommor jag fotade när jag gick från tågstationen till pappa igår. Det finns inget bättre vårtecken än blommor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback