Just nu

 
Sitter just nu och redigerar filmen. Det går sakta men säkert framåt. Har klippt väääldigt mycket i den, eftersom jag pratat ALLDELS för mycket - fick över 28 minuter rå-film och det kändes inte så lockande att ladda upp allt det. Nu är jag uppe i lite över 3 minuter och jag ska försöka få filmen under 5. Har ungefär halva kvar. Men lyckas jag göra den grova redigeringen idag så är den uppe imorgon! ÄNTLIGEN. Hahah. Så alla ni som längtat, så är längtan snart över. Sen är det bara att börja på London-filmen. Nu ska jag fortsätta så att den blir klar imorgon :) 

Kommentarer
Postat av: Olivia

WEEEY! Längtar hihi c;

Svar: HIIH! Vad bra att den kommer snart då! :D
Julia Möllgård

2014-04-27 @ 21:18:18
URL: http://olivius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback