Det flyter på

Sitter just nu och redigerar HAUL-videon. Förhoppningvis kan jag få färdigt den idag! Annars, så blir den färdig imorgon. Om ungefär en halvtimme, fyrtio minuter så ska jag in till stan tillsammans med familjen (moster & kusiner också), gå lite i stan och dessutom äta frozen yoghurt. Mys! 
Dessutom kommer dag 1 - London idag också, tidsinställt ett så att ni får det när jag är borta. Blir väl bra va? Har även redigerat lite bilder från igår också, så några kommer upp ikväll också. Tänkte ladda upp igår - men var tvungen att ha all information (MUA, modellens namn etc.) för att få ladda upp. Så nu har jag det. Riktigt roligt var det! Så kommer skriva mer om det också. 
 
Nu ska jag byta om så att jag slipper stressa. Hoppas att ni är taggade på några London-bilder nu! Bättre sent än aldrig. ;)
En bild från igår. Jättefint väder! Så det var lyckat. Något som var mer lyckat var att jag blev solbränd (skämt åsido)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback