Dag 91 - 5 saker jag ser fram emot just nu

1. London
2. Stockholm
3. Miley Cyrus
4. Sommaren
5. Utöka min kamera utrustning? 
 
De fyra översta är verkligen saker jag ser fram emot! Den femte kom jag dock inte på så valde kameran. Som jag förhoppningsvis har utrustat kameran lite på nytt imorgon. Vi får helt enkelt se ifall det jag vill ha finns inne, annars får jag vänta. Men nummer 1 är ju en självklarhet att jag längtar till, endast 13 dagar kvar nu!! Är i alla fall riktigt taggad till alla grejerna och jag tror att allt kommer bli helt awesome.
Bildkälla: här. "Redigerad" av mig.

Kommentarer
Postat av: Annika

Åhh, jag saknar London så grymt mycket. Mina föräldrar ska resa dit över påsken, och jag får inte följa med. Mitt hjärta blöder :(

Svar: Nej, men vad tråkigt! :( Hoppas att du får åka dit snart igen!
Julia Möllgård

2014-04-01 @ 18:51:59
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback