Tisdag innebär lång skoldag

Tisdag idag då, för er som har missat. Det betyder lång skoldag, med långtråkiga lektioner. Men det är bara att stå ut. I eftermiddag under sista lektionen väntas skolfoto, så även om jag hoppas att jag slutar tidigare så tror jag tyvärr inte att jag gör det. Vanligtvis slutar jag 16.05, men skolfotot är 15.10. Vi får se helt enkelt. Ikväll väntas dans och det längtar jag efter, som vanligt. 
Nu ska jag återgå till engelskalektionen, men uppdaterar med fler bilder på ENVY senare. Så hoppas att ni kikar in då! :)
Bild från fotopromenaden med Emelie i slutet av augusti. Har glömt att visa dom mer seriösa bilderna, så dom får jag ta och lägga upp snart! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback