"Studiedag"

God morgon!
Idag är jag hemma eftersom lärarna har någon typ av studiedag. Så då blir vi elever hemma, så sköönt! Tisdagar är ju den värsta dagen i veckan, så jag är glad att dem valde det denna dag. Heheh. MEN, bara för att jag är hemma betyder inte det ledigt. Jag ska räkna matte, läsa samhäll samt plugga lite körkortsteori (hoppas jag!). Dessutom blir det nog stan också, förhoppningsvis fika, lite klädtittande och även Hasselbladsmuseet. Låter tråkigt, men det är skola där också. Men vi får helt enkelt se vad som händer. Plugg är i alla fall något jag vet måste göras och det ska jag sätta igång med lite smått nu. Sedan väntas frukost och slapp. Hoppas att ni också får en bra tisdag! :)
En frukost jag åt i förra veckan. Kanske gör något liknande idag? Sååå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback