Mot Värmland!

Blev ingen ordentlig skoldag idag, utan endast en föreläsning om Tobak - Non smoking generation. En riktigt bra föreläsning och man fick sig en riktig tankeställning. Så det var värt. Sen blev det en spontanlunch på stan med bästa Felicia. Eftersom båda var extremt hungriga så "föreslog" (snarare sa att vi skulle åka och käka) på stan. Så det blev lunch på Paprika. Mätt och belåten nu. Sen blev det lite saker köpta bla. nötter och celsius till tågresan i eftermiddag/kväll. Åker nämligen till Värmland idag och tillbringar helgen där, mys! 
Men nu ska jag försöka skriva färdigt två dikter (HUR FASEN SKA DET GÅ?!) och sedan ska jag promenera bort för att hämta min cykel. Kunde inte ta den förut eftersom jag hade fler grejer i min väska än vad jag hade när jag cyklade i morse. Så ja, blir även packning osv. Men jag uppdaterar er lite senare och då med bilder på Loreen. Dags att ta tag i det nu känner jag! :)
Ett testfoto från lektionen om skärpedjup! Bilden är heeelt okej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback