Mot Allum!

Har nyss gjort mig i ordning och ska snart gå till bussen, där jag möter Louise och så åker vi till stan. Där möter vi Felicia och så blir vi skjutsade till Allum. Jag tror inte ens att jag behöver skriva vad vi ska göra, ni kan nog lista ut, heheh. 
När jag kommer hem igen så ska jag bomba med bilder, hoppas jag... Ska försöka ta en hel del "vardags"bilder och kanske en och annan outfitbild. Vi får helt enkelt se hur det blir! Kameran hänger i alla fall med tillsammans med ett gott humör. Nu taggar vi!
Blir ingen uppdatering förrän ikväll, för åker troligen och käkar buffé med släkten direkt efter Allum. Men ni överlever ;)
Jag bjuder på några web-cam bilder jag tog nyss. Vill egentligen inte visa upp dem, men eftersom jag inte har några andra bilder för tillfället så får det duga :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback