Marinblått med rosa glitter

Bilden gör inte färgerna rättvisa. Och mina nagelband är förfärliga..

Men imorse satte jag, min kusin och syster oss för att fixa naglarna. För mig slutade det med att jag valde ett marinblått nagellack och sedan rosa glitter. Min kusin, Jennie, förklarade att hon hade gjort den här designen lite tidigare i veckan/någon vecka sedan och då blev jag grymt sugen på att göra den själv. Resultatet blev bara bra så jag är nöjd! Vad tycker ni? :)
 
Förutom detta så är jag nu hemma i Göteborg igen. Blev en mysig helg i Grums och jag älskar att vara där uppe med kusinerna och mostrarna. Dessutom var ju deras katt (bild lite längre ner på bloggen) förjäkla söt. Nästan så jag hade lust att ta med honom hem hit, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback