Framme i Grums

Nu är man äntligen framme i Grums, Värmland. Har dock hunnit skicka in svenska-uppgiften, ätit, umgåtts med mitt kusinbarn, hälsat på deras nya katt och såklart umgåtts med moster och kusin! Så mysigt att vara här. Nu väntas film och bara slappa. Myskväll. 
Har dock inte hunnit med Loreen-bilderna, så vi får helt enkelt se när jag hinner med dem. Ni får hålla ut, hehe! Imorgon tror jag det blir att träffa de andra kusinerna samt moster och då ska vi äta langos! Gottigott. Även om jag åt alldeles för mycket under kulturkalaset och är halvt trött på det, men whatever. Ni får ha en fortsatt bra fredagskväll, för det ska jag ha! :)
Deras underbart söta katt Zimba! Ska försöka få fler bilder imorgon, på båda katterna tillsammans. Ska verkligen vara aktiv och springa runt, heheh :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback