Dagen, ridning & morgondagen

Foto: Vera Jansson | Kamera: Nikon d90 + Nikkor 35mm f/1,8G Jag
 
Idag hade vi vår första praktiska fotolektion för detta året. Vi pratade om skärpedjup och allt sånt. Skojskoj! Detta blev den bästa bilden på mig, trots den väldigt fina minen. Tyvärr är jag inte så fotogenisk, hahah. Men det kanske blir bättre så småning om, det är ju inte precis sista gången vi har porträtt fotografering. 
 
Senare idag blev det ridning, stressigt kommer det bli på torsdagar då jag slutar 15:40 och uppropet är 16:15. Urgh. Menmen, det blir så bra så. I alla fall, på schemat idag stod det hoppning! Hade min lilla bebis. Finaste Cameron ♥ Gick bra, även om det kunde ha gått bättre. Men vi kan väl skylla på att det var ett tag sedan jag hoppade. Blev en minibana såkallad huset. Helt okej! 
 
Imorgon blir det endast en lektion, börjar 12:50. Helt okej det också! Efter det åker jag direkt till pappa och stannar där över helgen. Då ska jag verkligen få upp några bilder på bla, Emmelie de Forest, ENVY och Robin Stjernberg. Efter det kommer Loreen och Anton Ewlad upp! Så jag hoppas ni håller ögonen öppna :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback