IDOL

Jag vet inte hur många av er som tittar på IDOL detta året? Jag har i alla fall varit en trogen tittare detta år, vilket aaldrig har hänt innan. Det är faktiskt första året någonsin som jag tittar. Men jag gillar det och min(a) favorit(er) är klart Jens! Och Erik. Helt sjukt bra är dom. Jens har jag gillat sen första audtionen och det är precis den typen av sång/röst jag älskar. Släpper han ett album - då är jag först med att köpa det. Så är det bara. 
Sen Erik, gosh. Vilken kille. 17 år. Snygg. Sjunger bra. Fina ögon. Ja, han har allt. Han la jag dock inte märke till förren på slutaudtion, då jag faktiskt la märke till hans ögon för första gången. Sen har jag gillat honom mer och mer. Det är också helt sjukt bra han sjunger. Sen hans stil, grymt snygg. Lite så jag älskar att killar klär sig, och det är, tro det eller ej, lite därifrån jag får min inspiration till min egna stil. I alla fall, dessa två, kärlek ♥
 
 
Sen måste jag bara avsluta detta inlägg med - vinner inte någon av dessa. Då är det något fel med svenska folket. Dessa levererar vecka på vecka. Och skulle dom inte vinna, då ska dem i alla fall hamna i topp 3. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback