Idag fick jag en puss

Ibland är min kung för omtänksam. Idag fick jag en puss av honom, som jag inte fått på väldigt länge. Och det tackar man för, alltid lika uppskattat! Man får verkligen ta vara på dem få man får, för det händer som sagt inte ofta.

För övrigt gick ridningen okej. Vi hoppade, och om ni inte förstått det, så hade jag min kung. Men idag var en av dagarna då han var ööööverdrivet seg. Trots det så gick det ändå att komma över hindrena hyfsat fint. Bortsett från sista. Men några dåliga lektioner blir det ibland och idag var inte en av de bästa. 
Vi hoppade i alla fall olika hindertyper - kryss, rättuppstående, oxer samt plank. Och han hoppade de utan några som helst problem. Finns inte så mycket mer att säga om passet. Men han har ju sina dagar, precis som vi människor. Jag blir i alla fall lika glad varje gång jag får honom, min älskling ♥

Imorgon väntas i alla fall ledigt. Ingen lektion och då SKA jag göra färdigt min shopping-bag som vi gör i photoshop. Dock förstår jag ingenting och ingenting vill gå som jag vill att det ska göra. Så vi får helt enkelt se hur det slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback