Dans

Idag var det dans, trots höstlovet. Vi var endast fyra stycken där, men gud så skönt ändå! Nu har vi äntligen gjort färdigt dansen! Nu är det bara början kvar, riktigt skönt. Glad att jag gick ändå, trots att jag fortfarande inte mår 100% bra. Nästa vecka är det nämligen ingen dans, tyvärr. Men inte ska jag klaga, det är bara att dansa på hemma. Öva som bara den. 
Bortsett från att det var skönt att dansa och att vi äntligen är färdiga så tror jag att jag halvt sträckte mitt lår. Har gjort riktigt ont nu ett tag, så vi får se hur det är imorgon. Så länge det går att gå till körskolan så ska jag inte klaga. Däremot är det tråkigt ifall jag inte kan gymma. Mer om mina planer imorgon! Nu ska jag ta något att käka, skriva lite och sedan duscha. Blir en rätt lugn kväll för mig :)
En bild på katten min, som inte alls hör till inlägget. Men har ju tyvärr inga bilder från dansen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback