Trötter

Bilderna är från igår. Måste säga att det var extremt ovanligt att gå i boots när man har gått i gympaskor - varenda dag i tre månader.
 
Bilden längst ner på mig beskriver hur jag känner just nu med skola. Är så himla trött och vill bara hem och sova. Tre lektioner kvar varav en är på 2h och där emellan har vi två raster på 45min samt 75min. Vi får se om jag överlever.. Efter skolan blir det en snabb fototur i stan med Vera, skojsigt! På torsdag är det nämligen redovisning och jag har ungefär hälfen av bilderna kvar. Bra jobbat! Hoppas att ni också har en rolig skoldag, så länge ni inte är hemma - för då är jag sur på er, heheh ;)

Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

ditt hår är ju så snyggt!! :)

Svar: Åh, tack så jättemycket! :)
Julia Möllgård

2013-11-26 @ 09:57:32
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback