Till pappa

Idag, runt tre, åker jag till pappa för att stanna där tills imorgon. Var pepp på det ett tag, men det har tyvärr försvunnit nu. Dels för att det regnar här i Götet och jag har ingen som helst lust att gå ut och dessutom för att jag ville till Ullared en snabbis men som det tyvärr inte blir av. Och jag fick erbjudandet att åka buss från Falkenberg dit, men det är jag verkligen ingen lust med när jag har med mig massa packning. Menmen, dessutom kommer jag inte ta med mig datorn för omväxlingenskull, eftersom jag vill vila mina ögon ett tag. Och dessutom får jag verkligen chansen till att läsa färdigt min bok, som ska vara klar senast onsdag. Gärna måndag då jag måste öva på min bokprensention.
Anyway, kommer tidsinställa några inlägg så att det inte blir helt tomt här. Varav ett var en fråga på ett recept, så jag hoppas att ni kommer att gilla det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback