Ridning - Chaming

Ridning idag då, precis som varenda torsdag. Idag fick jag lilla söta Chaming, för go är den hästen! Bortsett från i boxen då... Men när det gäller att rida så är hon riktigt mysig. 
Övade på bakdelen in, eller vad det var. Gick hyfsat bra. I traven ville hon dock inte arbeta, så hon sprang ifrån det. Men övning ger färdighet, så får jag henne fler gånger så kommer det säkert gå mycket bättre! :)
Nu ska jag sätta mig ner och koppla av, bl.a. genom att skriva lite och lyssna på musik. Har inget speciellt plugg nu, så jag kan nääästan koppla av helt. Ska ta tag med det mesta imorgon samt lördag tror jag. Vi får se. Till mat så blir det hamburgare, helt okej faktiskt. 
Hoppas att ni också har haft en bra torsdag! :)
Inget med inlägget att göra. Men hittade denna bild och tyckte att den såg så fin ut och ljung är ändå väldigt fint, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback