Porträtt

foto: emelie bergström | kamera: nikon d90 + nikkor 50mm f/1,8G jag vid röda sten

Dessa tre bilder fotades i samband som vi tog bilden till headern. Men eftersom det var väldigt kasst ljus så fick dessa bli i svartvitt. Men det gillar jag! Svartvita bilder kan vara något av det finaste som finns. 
När dessa bilder publiceras så är jag förmodligen i skolan. Det är nämligen öppet hus och jag och några andra är uppe i studion och kommer ägna några få timmar där med att fota och prata. Tror det kommer vara riktigt roligt! Velat göra något sånt här ett bra tag, så äntligen får jag göra det :) 

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina bilder!

2013-11-16 @ 12:11:56
URL: http://elinwillner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback