Lördag 23 november

Såhär ser jag ut idag. Men byter troligtvis lite kläder till ikväll.
 
Just nu sitter jag i köket och stickar. Låter gammalmodigt, men det är faktiskt riktigt mysigt! Ska ta och sticka en halsduk till mig själv då jag är väääldigt kräsen att köpa det. Antingen är dem för korta. För dyra. För smala. För tjocka. Osvosv. Så nu ska jag fixa min egen så att den blir precis så jag vill ha den! :) 
Senare i eftermiddag ska jag ta och träffa Louise som jag inte träffat på evigheter. Ska bli mysigt. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men kl 18.00 ska vi på bio - The hungergames - Catching fire. Älskade ettan och älskar böckerna så jag har höga förväntingar på denna film! I alla fall, ska försöka ta lite bilder så får vi se ifall det kommer upp något här. Hare gött så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback