Inspo = 0

Min inspiration till bloggning är för tillfället inte alls hög. Och det beror helt enkelt på att jag inte har något roligt att visa. Vill fota, men vet inte vart, hur, när osv. Men i alla fall. För att göra det lite roligare så får ni här mina favoritlåtar just nu! :)
Zara Larsson - Bad boys
Har tyvärr aldrig varit något större fan av Zara, men denna låten är ändå en av hennes bästa! 
One Direction - Story of my life
De har gjort riktigt bra musik, men detta måste nog vara en av de bästa låtarna hittills. Musiken, texten, ja allt, love it! 
Bob Marley - Bad boy
Gammal goding. Älskar svänget i låten, ehehe. 
Kanye West - Black skinhead
Ja, jag vet. Jag har skrivit denna låt några gånger förr. Men den är så fruktansvärt bra!! En av de få låtar jag kan lyssna på om och om igen - utan att den bli uttjatad.
Anton Ewald - Close up
Och sist men inte minst.. min babe's låt. Closeup. Blir bara bättre för var dag som går! 
 
Just nu ska jag titta på ett avsnitt av Cake Boss. Sedan duscha och därefter sova. Är väldigtvädligt trött. Var även en sväng på gymmet idag, men motivationen var inte hög alls, och därför blev det bara en liten stund. Men bättre det än inget! 
Har varit en väldigt "springig"-dag idag. Körskola-skola-körskola-gym. Har mest varit ute och åkt buss/spårvagn känns det som, och det är nog anledningen till att jag är så trött. I alla fall - ska försöka hitta på några roliga inlägg så att bloggen får liv. Har ni något speciellt ni vill läsa/se/höra om? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback