Hoppträning - Cameron ♥

Hoppträning var det ikväll och över lag så gick det riktigt bra! Idag var det en av de få gånger han faktiskt lyssnade riktigt bra på mig - dvs. inte brydde sig om de andra hästarna. Visst var det några få gånger han gjorde det, men det behöver jag inte bry mig om. Sprången var bra och galoppen hade bra flyt. 
Men det som var mindre bra var helt enkelt att jag flera gånger tittade ner i hindret istället för ovanför det. Jag vet faktiskt inte varför jag har kommit tillbaka till gamla vanor.. Men jag har en hoppträning till denna termin och den ska bli förbaskat bra. Måste avsluta terminen med en bra träning, right? 
Sen kan jag också tillägga att även denna träning erbjöd sig en avramling. Betydligt mycket mer graciöst och inte heller att jag skadade mig så mycket. Sen var det även en till avramling med en annan tjej + lite annan kaos. Men sånt händer och inget allvarligt hände som tur var! ;)
 
Min pluttis är allt för fin! Arkivbild. Till våren ska jag försöka få med mig någon som kanske vill fota. Skulle vara väldigt roligt med nya bilder. Ni håller väl med? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback