Close up

Jag har ju faktiskt inte länkat denna än, fast i och för sig så släpptes den igår. Låten är helt underbar! Och jag har lyssnat på den i pricnip 24/7, från det att själva låten släpptes i onsdags. Och det är ju i denna video som jag kramar honom, och när jag såg mig själv. Ja, jag kan väl säga att jag fangirla en hel del. Helt underbart! 
Tyvärr gillar jag inte just denna typ av video, eller just denna, det är lite förvirrande med allt som går. Men vad gör det? Det är också lite synd att det går så fort med kramarna, men eftersom jag konstig nog minns vad jag hade på mig och när jag märkte att det var i Partille så kan jag säga att jag misshandlade mellanslagsknappen, haha. Nu längtar jag tills den officiella musikvideon släpps, kommer bli grymt!
Denna kille betyder så otroligt mycket och det är sjukt hur långt han kommit på endast några få månader. 8 månader om jag ska vara exakt. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback