Catching fire

 
Var ju som sagt på bio igår - Catching fire. Så. Himla. Bra. En av de bästa filmerna jag har sett. Har ju läst båda böckerna och sett båda filmerna och allt är så bra. Älskar att dem verkligen fått fram miljöerna, karaktärerna osvosv på ett så himla bra sätt. Få filmer som baseras på böcker blir så bra. Såklart fanns det ju några scener som kanske inte fanns med. Tyvärr hade jag glömt en hel del från boken, då det var ungefär två år sedan jag läste den.. Nu är det bara trean kvar och det ska bli ännu roligare att få se den filmen. Ahhh längtar!
Ska du se filmen så tycker jag du måste läsa boken också. Helst före, men det går bra efter också. Men det är nästan ett krav enligt mig. För boken är helt fantastisk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback