Tittar på hotell/vandrarhem

Sitter just nu och kikar lite på hotell, eller rättare sagt vandrarhem, i Stockholm. Hittat ett som låter väldigt bra och dessutom kostar mindre än 1000 spänn för tre nätter. Och dessutom är tågen upp dit och tillbaka bra pris på! Dock blir det att åka i mitten av sommaren, precis innan jag börjar jobba. Men tror inte att det ska vara några problem. Nu är det bara att hitta någon människa, eller människor, som vill följa med mig dit upp. Skulle bli så sjukt kul att spendera ca 4 dagar där uppe under sommaren. Kan tänka mig att det är riktigt fint där när man kommer upp på sommaren. Den enda nackdelen med att vara en fattig student och åka upp dit i mitten av sommaren är att man knappt har några pengar. Det kommer vara svårt att shoppa och inte minst äta. Men om det är någon/några som vill hänga på så är det bara att hojta till, jag är på oavsett! ♥ För visst skulle det vara roligt att göra Stockholm osäkert? Haha. Skämt åsido. 
Nu ska jag försöka att inte prata så mycket om Stockholm och så, men det skulle vara så fruktansvärt roligt att åka upp dit! Ville ju helst åka dit i slutet av augusti, men då fanns det inga tåg. Praktiskt taget - inte ett enda tåg. Så det var ju lite synd. Menmen.
Foto: Jag / Kamera: Nikon d3000 + Nikkor 18-55mm / Sergels torg aka Plattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback