Sitter och redigerar

Sitter i soffan och redigerar filmer och tittar även på TV - Den nakna pistolen 2 1/2. En ganska korkad film, men skrattar ändå. Så dålig att den blir rolig liksom. Som sagt, sitter och redigerar filmen från igår. Vet inte alls om jag får det egentligen för dem andra, men blir dem inte nöjda så redigerar vi ju om den såklart! :) Gör som sagt bara en "skiss" så länge dem inte gillar den. Hoppas ni förstår vad jag menar, haha. 
Ska försöka filma lite på söndag och se ifall mina dansvänner vill vara med på film. Så kanske ni kan få en liten behind the scenes från lite dansrepetioner osv. Så ska mamma också försöka filma under dansuppvisningen. Nu ska jag fortsätta titta på tv, så hoppas att ni har och har haft en fin fredag, kram!
Foto: Jag / Kamera: Nikon d3000 + Tamron 70-300 / Anton Ewald i Varberg 28/4
I brist på bilder så får ni en på Anton som jag fotade för nästan en månad sen, helt sjukt vad tiden går fort! Fast i och för sig, så känns det som om denna dag inte ens har hänt. Så ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback