Ridning - Treasure

Tjenare! Vad händer? Själv sitter jag och tittar på lite random videos på youtube och ska snart ta och läsa historia. Red ju som sagt idag och hade fina Treasure! Gick riktigt, riktigt bra och jag fick mycket fina ord av min ridlärare. Dessutom sa hon även att jag kan tänkas få honom fler gånger i framtiden. Skojsigt! Vi övade på skänkelvikningar idag och det gick som sagt bra. Dock kunde det ha gått mycket bättre när vi flytttade åt höger, men det kommer bli bättre nästa gång ;) Fick även honom i en fin form och han kändes väldigt mjuk. Han brukar vara en häst som är lite stirrig eftersom han ser spöken och så. Dessutom kan han lätt spänna sig. Men jag tyckte ändå att jag gjorde ett bra jobb idag! Dock ska det bli ännu bättre nästa gång. Men sånt blir ju bättre med tiden och övning ger färdighet, right? Men roligt var det, och det är alltid roligt att variera hästar! Dessutom red jag endast i en piké idag. Riktigt gött! Trots att det var lite blåsigt så var det hur härligt som helst. Tummen upp för att vädret håller på att bli varmare. 
Efter det övningskörde jag. Syrran var med i baksätet och hon var väl kanske inte jättepepp på det. Men bra gick det ändå. Lite små missar, men det ordnade sig tillslut. Längtar sååå mycket tills jag tar körkort, helt sjukt. Men om ett år har jag körkort. Så är det. 
En bild från Stockholm som jag egentligen inte hade tänkt visa. Men eftersom jag inte har några andrabilder så får det bli en på en häst. Passar trots allt bra till inlägget, hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback