Ridning - Cameron, terrängbanan

Ridning idag då! Eller ja, har varit ridning. Hoppning stod på schemat och det gjorde vi i terrängbanan. Riktigt roligt! Cameron var på hugget, vilket inte är alls likt honom, då han är en liten snigel så länge man inte jobbar honom. Dock lyckades han trampa lite snett, jag tappar balansen, han blir rädd och jag faller i backen. Så nu sitter jag och har ont i ryggen samt huvudet. Kan vara en liten mini hjärnskakning, men vi får hoppas att det inte är det! Men min lilla plutt var så gullig så han stod kvar, och tittade samtidigt som han åt lite gräs. Söten! Dessutom var Moa och Jessica väldigt snabba upp (de satt på en bäck en bit ifrån) för att hjälpa mig, tack! :) Nu blev det ju inte jätteallvarligt, men det var snällt ändå. Men efter att jag suttit och tagit det lugnt medans resten av gruppen hoppat det hindret som vi skulle så satt jag upp igen och hoppade ett sista hinder. Det är ett måste, annars kanske man aldrig vågar göra det igen.
Imorgon är det dessutom hoppträning! Så då måste jag vara med eftersom det är den sista träningen - för mig - denna termin. Så även om jag har lite ont i ryggen imorgon så ska jag försöka vara med :) 
Älsklingen ♥ och ja, det är en gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback