Planer för dagen

Godmorgon! Och idag är det en fin morgon, sol och sånt. Mys! Dock kommer min dag gå åt till plugg och städning. Men jag ska försöka ta mig en promenad till Willys lite senare och köpa lite smått och gott! Så ut kommer jag allt vara. Lite tråkigt att det inte går att jobba ute med datorn, för då hade jag suttit ute hela dagen. Menmen, får ta lite pauser och sitta där ute och sola. 
I alla fall, planerna ser som sagt ut att jag ska plugga och städa. Men det är på tiden. Sista historiaprovet på måndag och jag vill helst få högre än E/D denna gång! Sen har jag även en uppgift som ska in (läs: skulle in för flera veckor sedan). Men det ska nog inte vara några problem att fixa det. Känner på nått sätt att jag måste plugga, och vill det. Har aldrig hänt innan, haha. Så det är bara att göra det :)  
Arkivbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback