Ord gör också ont...

Foto: Jag / Kamera: Nikon d3000 + Nikkor 18-55 / "BTS" från vårt projekt arbete
En liten sneakpeak från vårt projekt. Har inte jättemånga bilder att visa då vi ville filma vårt projekt. Men när det är färdigt så ska jag försöka visa upp det här också, om ni vill? Tycker att det blev jättelyckat och hoppas att det blir en bra film också. Tack till Felicia, Beatrice, Amanda och Cecilia som var med i gruppen och som vågade stå mitt i nordstan med.... Det får ni helt enkelt se så småningom. 
Har förövrigt kameran hos mig fram till måndag, den vi fick låna från skolan. Så ska försöka filma något roligt nu när jag har chansen! Ge gärna tips på vad ni vill se :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback