Norlie & KKV

Foto: Jag
Kamera: Nikon d3000 + Tamron 70-300mm
Igår på valborg träffade jag min fina vän Louise! Har inte pratat med henne på jag vet inte huur länge, så det var verkligen dags. Vi tog först en fika på Espresso house och sedan ställde vi oss och tittade på cortegen. Trots att det var svinkallt så var det roligt. Därefter drog vi hem till mig för att titta på film och värma oss lite. Fick bli Pitch Perfect. En riktigt bra film! Vid halv elva ungefär drog vi till Ale, eller rättare sagt - blev körd av mamma, för att titta på Norlie & KKV. Redan sett dem en gång, men riktigt bra är dem. Så det var mys. Fick pratat massor och lyssnat på bra musik. Trots att jag inte är ute och festar och dricker så var min valborg riktigt bra! Bilderna är dock från i somras då jag såg dem under Göteborgs kalaset, men gillar dem riktigt mycket så det får bli dem! Tog ju inte med mig kameran denna gång, då jag inte orkade släpa på den och sen ville jag umgås mer än att ta kort, hehe. Hoppas att ni gillar't i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback