New in

Blev en tur på stan idag med min fina vän Emelie! Fikade först på espresso house, blev en macka och en frapino. Gottigott! Sen blev det lite tittande i affärer efter det. Det jag skulle leta efter var långklänning och jeansväst. Och som ni ser, två långklänningar fick följa med hem och även ett basic linne. Hittade även en jeansväst, men den får jag köpa på nästa studiebidrag. Pengarna börjar ta slut nu, hehe. 
Sen förstår jag inte riktigt vad som har hänt med mig, brukade i princip aldrig köpa kläder och det kunde dröja månader innan något nytt följde med mig hem. Nu har jag shoppat så det räcker och blir över, haha. Men jag ska inte klaga, älskat allt som följt med mig hem :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såå fint!! :)

2013-05-22 @ 16:12:16
URL: http://systerdrottning.blogg.se
Postat av: Jossie

Hoppas allt är bra med dej Julia, super länge sen nu! Såg att du länkade din blogg på fb så hamnade in här. Kram på dej! :)

2013-05-22 @ 23:38:36
URL: http://josefinewesenlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback