Movits! ft. Maskinen - Limousin

Knappt ett år sedan jag såg Maskinen på Götaplatsen, som var helt gaaalet! Sjukt vad dom är bra. Sedan dess har jag inte hört någon ny låt från dem. Men för någon dag sedan släpptes en, dock är dem endast ft. med Movits! Men jag kallar det ändå att dem släppt nytt då dom faktiskt sjunger. Typ. Haha. I alla fall, har helt glömt av att lyssna på den, men nu när jag slötittade lite på youtube, så kom jag på det och var tvungen att lyssna på den! Och den är faktiskt riktigt bra. En låt jag kommer lyssna mycket på helt enkelt. Nu kan jag inte mer än längta tills Maskinen släpper helt eget och nytt! Hoppas att det kommer snart, dock har jag inte hört eller läst något. Tyvärr. Men jag får hoppas :) 
En av favoritbilderna från Maskinen-konserten på Liseberg. Samma år. 2012 - bästa konsertåret ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback